Бас көлік прокуратурасы мен ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің қызметкерлері «кептеліс» мәселесін жедел шешу үшін Қазақ-қытай шекарасында өз жұмысын бастады.
Басты қиындық «Нұр Жолы – Қорғас» өткізу пунктінде туындады. Онда кезек екі аптаға бос емес және бос орындарының тапшылығының жалпы аясында әлеуметтік желілерде және бейінді чаттарда кезекті сату туралы ұсыныстар пайда болды. Бұл адал тасымалдаушылар тарапынан белгілі бір наразылық туғызуда және түрлі сыбайлас жемқорлық көріністері үшін «қолайлы» жағдайлар жасайды.
Осыған байланысты, СarGoRuqsat сервисінің жұмыс режимін бұзудың туындаған жағдайларын жою үшін тікелей кеден бекетіне Бас көлік прокуратурасы мен ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің қызметкерлері топ құрамында барды.
Жұмыс тобымен жүйеде жасанды бос орын тапшылығын тудыратын «көмекшілер» деп аталатын тұлғалардың және жүйеге роботбағдарламаларының араласуын жоққа шығарып жатыр. Бұл бағдарламалар қорғанысты айналып өтіп, миллисекундтарда кезек алады. Осыған байланысты кезек алу процесін өзгерту туралы шешім қабылданды.
Енді, кезекті алу және өткізу пунктінен өту уақытын/күнін таңдау мүмкіндігі пайдаланушыға форматтық-логикалық бақылаудан өткеннен кейін беріледі. Мұндай дәйектілік кезектегі орындарды алыпсатар тұлғаларды алып тастауға, ал адал тасымалдаушыларға қажетсіз асығусыз қойылатын талаптарға сәйкестігін тексеруден өтіп, содан кейін ғана өзіне ыңғайлы жүру уақытын таңдауға мүмкіндік береді.
Мемлекеттік кірістер комитеті 2024 жылдың 28 қазанынан бастап ҚХР шекарасында шетелдік рұқсат бланкілерін беру олардың болмауы және ҚР Көлік министрлігінің жағдайды шешуі себебінен уақытша тоқтатылатынын хабарлады.
Бұған дейін тасымалдаушылар Қытаймен шекараны кесіп өту үшін электронды кезекті алу мүмкін емес деп шағымданған болатын. Қаржы министрлігі жағдайға қатысты түсініктеме берді.